Моя політична позиція

Вирішила коротко сформулювати свої політичні погляди, як я сама їх позиціоную. Щоб було краще зрозуміло так би мовити хто я за ху, ну, якщо раптом комусь з моїх читачів ще досі неясно.
Важливий нюанс полягає в тому, що я окремо визначаю свої позиції щодо ближньої та дальньої перспективи. Ближня - це от прямо зараз та на найближчі роки, дальня - на кілька десятиліть уперед.

На ближню перспективу моя позиція визначена у мене в профілі словом Ukropean, або можна сформулювати її як ліберально-націоналістичну. Націоналізм тут насамперед у сенсі національно-визвольної боротьби - відновлення територіальної цілісності України та отримання справжньої незалежності від російської імперії (у будь-яких її інкарнаціях) на всіх рівнях - політичному, економічному, культурному, інформаційному, ментальному. Лібералізм - у сенсі пріоритету прав людини і взагалі прозахідного напрямку розвитку, подальшої євроінтеграції (не на словах, а на ділі) і врешті-решт вступу в ЄС.
На дальню перспективу я свою позицію визначаю як технократичну. Хоча, зважаючи на те, що ту перспективу я бачу без держав у їх традиційному розумінні та взагалі без стійких ієрархій, її можливо слід було б назвати "техноанархічною". Взагалі, я досі не можу визначити політичний рух серед існуючих, до якого вона була б найближча, хоча й періодично думала на цю тему. Так чи інакше, я це бачу як децентралізовану соціально-операціональну мережу, яка структурує суспільство і визначає базові протоколи, що регулюють формальні взаємодії його суб'єктів. При цьому вони мають гарантувати для всіх людей прожитковий мінімум, а можливість отримання чогось понад тим мінімумом залежить від репутації, яка у свою чергу визначається для кожного суб'єкта через його корисність у взаємодії з іншими (щось типу "лайків", але зі складнішим способом підрахунку, ніж проста сума лайків). У мене в голові є концептуальна модель такої мережі у першому наближенні, але для побудови реально діючої системи потрібне математичне моделювання. Ну, і дехто з моїх знайомих знають, що я давно планую зробити розгорнутий опис цієї моделі, але руки досі не дійшли і навіть не знаю, коли дійдуть.
Ну, ось таке.

Коментарі